Thursday, February 24, 2011

The Parts Of Columbus' Ship

is time to get out. IT'S TIME TO "FOOD IS FASHION!


Torna tra le passerelle della Milano più trendy FOOD IS FASHION, l’evento che “svela” l’elisir di lunga vita, promuovendo un’alimentazione sana ed equilibrata, attraverso la distribuzione di una selezione di alimenti italiani di alta qualità proprio in prossimità delle sfilate.
Il progetto nasce dalla collaborazione tra Milano Food Week, l’Assessorato Trade, Fashion and Events of the Municipality of Milan and Assem (Fashion Services Association). Why the fashion and beauty, and the food is the bond that unites them.
From 21 February to 1 March 2011, all operators in the industry including models, journalists and buyers receive the now famous
kit FOOD IS FASHION, practice bag ready-to-wear consists of some key products of the Food & Beverage Mediterranean, selected for their quality and nutritional excellence.
The kit will contain Nero Perugina dark chocolate; Nuvelle, the new fat-free product signed Trunks, a bottle of water Loreto, three packages (in the following flavors: strong, classic, with grain) to grok, snack 100% Grana Padano and baked crisp, a pack of mini crackers and jam Panfibre Vitavigor biological Rigoni di Asiago.
The scholarships will be delivered by hand near the catwalks and casting, and more.
"Food is Fashion born in the city of fashion and Expo dedicated to food," said Federico Gordini, President of Milan Food Week, "and after the great success of the September Fashion Food is still in the process of Combining these two excellences to spread the culture of healthy eating. The products included in the bag are Fashion Food is, in fact, all Italians and of high quality. This is an extraordinary example di armonia e di equilibrio nutrizionale, che rende unico il cibo di casa nostra e che, come la moda, rappresenta il nostro Paese nel mondo. Proprio per questo la data milanese di Febbraio non sarà che l’inizio di un percorso che porterà il progetto a sbarcare a New York nel prossimo settembre, in occasione della New York Fashion Week Spring Summer 2012 e a raggiungere le principali capitali della moda nel corso del 2012, con l’obiettivo di divenire un contenuto costante delle più importanti Settimane della Moda”.


fonte: foodisfashion.it

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